گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی(ع) در کربلا + عکس
کد خبر: 4036136
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی(ع) در کربلا + عکس

آستان مقدس عباسی در کربلای معلی از آمادگی بخش‌های مختلف این آستان برای برگزاری جشن میلاد حضرت امیرالمؤمنین، علی(ع) در بین‌الحرمین خبر داد.  

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع) دوشنبه شب،‌ 25 بهمن همزمان با شب میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) در بین‌الحرمین کربلای معلی برگزار می‌شود.
 
به همین منظور، ادارات آستان مقدس عباسی برای برپایی این جشن به بهترین و زیباترین نحو و متناسب با جایگاه آن حضرت، آمادگی لازم را پیدا کرده‌اند. این مراسم تحت نظارت کمیته‌ای مرکزی به ریاست مصطفی ضیاء‌الدین، تولیت آستان عباسی و با مشارکت متولی شرعی این آستان برگزار می‌شود.
 
در همین راستا، بخش رسانه آستان عباسی همه امور فنی را برای پوشش رسانه‌ای جشن به صورت رایگان فراهم کرده و از خبرنگاران و شبکه‌هایی که مایل به پوشش این رویداد هستند نیز استقبال می‌کند. علاوه بر این، با همکاری بخش امور دینی مسابقه فرهنگی مولود کعبه برگزار شد.
 
بخش روابط عمومی آستان عباسی نیز دعوتنامه‌هایی را به هیئت‌ها و شخصیت‌های مذهبی برای حضور در این مراسم ارسال کرده و همه امور پذیرایی از آنها را مهیا کرده است. همچنین گلخانه الکفیل وابسته به بخش امور خدماتی آستان عباسی تعداد زیادی گل‌ طبیعی و درختان زینتی را جهت قرار دادن آنها در بین‌الحرمین آماده کرده است.

انتهای پیام
captcha