تظاهرات مردم بحرین ضد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4036731
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

تظاهرات مردم بحرین ضد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

ساکنان شهر منامه، پایتخت بحرین، علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و سفر نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم به بحرین تظاهرات اعتراضی برپا کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، معترضان بحرینی سه‌شنبه شب (26 بهمن) در تظاهرات خود ضمن زیرپا گذاشتن و آتش زدن پرچم اسرائیل، سفر نفتالی بنت به کشورشان و سیاست‌های دولت بحرین در قبال رژیم صهیونیستی و امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط با این رژیم در سپتامبر 2020 را به شدت محکوم کردند.
 
نفتالی بنت دوشنبه گذشته برای نخستین‌بار به عنوان نخست‌وزیر اسرائیل به کشور بحرین سفر کرد.
 
فعالان بحرینی دیروز، سه‌شنبه اعلام کردند که مقامات بحرینی حداقل 4 نفر را در خلال تظاهرات اعتراضی مردم منامه علیه سفر بنت به این کشور بازداشت کردند.
 
در همین راستا، عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین نیز دیروز اعلام کرد که سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین، دعوت سفر به سرزمین‌های اشغالی را پذیرفته است.
 
الزیانی گفت: نخست‌وزیر اسرائیل از ولیعهد بحرین برای سفر به سرزمین‌های اشغالی دعوت کرده و او نیز پذیرفته و قرار است این سفر در آینده نزدیک انجام شود.
 
وی درباره سفر بنت به بحرین نیز گفت که هیئت همراه بنت در گفت‌وگو با مسئولان بحرینی درباره پرونده هسته‌ای ایران و تروریسم در منطقه بحث و بررسی کردند.

انتهای پیام
captcha