دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی با جانباز 70 درصد شیمیایی مهاباد
کد خبر: 4038368
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

دیدار مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی با جانباز 70 درصد شیمیایی مهاباد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، 4 اسفند همراه با فرماندار مهاباد با رحیم خضری، جانباز 70 درصد شیمیایی این شهرستان دیدار کرد.

 مهدی فعال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، 4 اسفند در دیدار با رحیم خضری، جانباز 70 درصد شیمیایی مهاباد اظهار کرد: هدف از دیدار با جانبازان، ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و الگوگیری از آنان در مسیر زندگی است و همه ما باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم زیرا آن‌ها با گذشتن از جان خویش به کشورمان عزت بخشیدند و از خدواند متعال خواستاریم ما را از رهروان راستین شهیدان قرار دهد.

وی افزود: جانبازان مظهر ایثار و فداکاری هستند و امیدواریم بتوانیم به‌صورت عملی قدردان ایثار و فداکاری‌های این بزرگواران باشیم و بی‌شک بزرگی و قدرت امروز ایران اسلامی و امنیت و نظم در جامعه میسر نمی‌شد مگر با ایثارگری‌های جانبازان سرافراز و از خودگذشتگی خانواده گرانقدر آن‌ها، امروز مردم و مسئولان قدردان جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آن‌ها هستند.

فعال بیان کرد: خدمت به جانبازان توفیقی بزرگ و تلاش در این راستا، وظیفه همه مسئولان است و همه باید بدانیم که شهدا و  جانبازان  به گردن آحاد جامعه و همه حق دارند و اگرچه با هیچ خدمتی نمی‌توانیم ایثار و فداکاری آن‌ها را جبران کنیم اما وظیفه داریم به رسالت و تکلیف خود به بهترین شکل عمل کنیم.

وی ادامه داد: دیدار با جانبازان افتخار و فرصتی ارزشمند و معنوی بوده که موجب تقویت روحیه و توان بیشتر برای خدمت است و اجر و پاداش معنوی جانبازان عزیز که با صبر و استقامت سختی‌ها را تحمل می‌کنند نزد خداوند متعال بسیار زیاد بوده و آن‌ها در حقیقت ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این دیدار عنوان کرد: اقتدار کنونی جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهیدان و از خودگذشتگی خانواده آن‌ها بوده و چشم و چراغ جامعه هستند، که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب کمتر از شهادت نیست و ما باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.

امیر قادری افزود: وضعیت استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، اشتغال، تسهیلات مسکن، بیمه تکمیلی، بهداشت و خدمات درمانی خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری‌ اهمیت ویژه‎‌ای دارد که باید به‌آن توجه شود.

 

انتهای پیام
captcha