اجرای طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه و امامزادگان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4044573
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

اجرای طرح «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه و امامزادگان آذربایجان‌غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با بهار طبیعت طرح نوروزی «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه و امامزادگان آذربایجان غربی در حال اجرا است.

طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگانحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح «آرامش بهاری» با هدف تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی از 28 اسفند سال 1400 در 7 بقعه و امامزاده استان آغاز شده که برپایی مراسم تحویل سال نو از مهمترین برنامه‌های این طرح بود که با حضور گسترده مردم و زائران با شکوه خاصی برگزار شد.

وی افزود: برپایی خیمه‌های معرفت با استفاده از تبلیغ نوین از مهمترین محورهای طرح «آرامش بهاری» در استان بوده و این خیمه‌ها با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، حجاب و عفاف، تبلیغ چند رسانه‌ای ویژه کودکان و ترویج فرهنگ حسنه وقف با حضور بیش از 10 نفر مبلغ اعزامی از قم برپا شده‌اند.

حجت‌الاسلام جوانبخت بیان کرد: ارائه خدمات رفاهی به زائران دیگر برنامه طرح «آرامش بهاری» است و در استان 36 مکان استراحتی با هدف ارائه خدمات به زائران در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امامزاده سیدبهلول خوی و بقعه شیخ نوایی از جمله اماکن متبرکه در سطح‌بندی سازمان اوقاف هستند که در قالب این طرح میزبان زائران خواهند بود، اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» تا 13 فروردین 1401 در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha