اعزام 250 روحانی به مساجد روستایی و شهری خوی در ماه رمضان
کد خبر: 4045981
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

اعزام 250 روحانی به مساجد روستایی و شهری خوی در ماه رمضان

امام‌جمعه خوی گفت: در ماه مبارک رمضان 250 روحانی از حوزه علمیه قم و روحانی بومی برای تبلیغ احکام دین به مساجد روستایی و شهری خوی اعزام می‌شوند.

اعزام 250 روحانی به مساجد روستایی و شهری خوی در ماه رمضانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی، 11 فروردین در همایش «طلایه داران تبلیغ» در شهرستان خوی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مهم برای انس هرچه بیشتر با قرآن و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است و روحانیان و طلاب نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند و باید به وظایف خطیر خود بهخوبی عمل کنند.

وی افزود: امسال رویکرد مهم تبلیغات مبلغان در ماه مبارک رمضان امسال در ترویج آموزه‌های قرآنی و اهل بیت (علیهم‌السلام)خواهد بود و در ماه مبارک رمضان 250 روحانی از حوزه علمیه قم و روحانی بومی برای تبلیغ احکام دین به مساجد روستایی و شهری خوی اعزام می‌شوند.

حجت‌‌الاسلام مصطفی محمدلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی گفت: امسال طرح ملی تلاوت نور و جمع خوانی قرآن در مصلای امام خمینی(ره) این شهر در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: دراین ماه همچنین طرح سفره‌های آسمانی افطاری و تفسیر قرآن با حضور علما و روحانیان برجسته و اعزامی از حوزه‌های علمیه با همکاری تبلیغات اسلامی در 20 مسجد شهرستان خوی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha