اجرای طرح «همسفره با ایتام» ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4047445
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

اجرای طرح «همسفره با ایتام» ویژه ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: در ماه مبارک رمضان طرح‌های «همسفره با ایتام»، «هر ایرانی میزبان یک افطاری» و «مفتاح‌الجنه» برای دلجویی از سه هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند و محروم اجرا می‌شود.

اجرای طرح هعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربیمسفره با ایتام در ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این نهاد رزمایش بخشش ایرانیان با طرح «اطعام مهدوی» را در سراسر استان اجرا می‌کند که ۷۰ آشپزخانه مهدوی با رعایت اصول بهداشتی در این زمینه افتتاح شدند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان علاوه بر طرح «اطعام مهدوی»، طرح‌های «همسفره با ایتام»، «هر ایرانی میزبان یک افطاری» و «مفتاح‌الجنه» برای دلجویی از سه هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند و محروم اجرا می‌شود.

سهندی بیان کرد: حامی‌یابی برای ۱۳ هزار و ۸۰۰ یتیم شناسایی شده نیز از جمله طرح‌های برنامه‌ریزی شده در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

وی ادامه داد: ۱۸۰ پایگاه از جمله مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد حضرت امام (ره) در نقاط مختلف استان آماده دریافت کمک‌های خیران عزیز است و کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۱ مربع و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ نیز کمک‌های نقدی خیران را دریافت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‎‌غربی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از ۳۱ میلیارد تومان مردم استان در زمینه اطعام محرومان مساعدت کردند.

وی گفت: امسال پیش بینی می‌شود با برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای ۹۳ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند و تحت حمایت بسته معیشتی و هم غذای گرم توزیع کنیم که امیدواریم رقم کمک‌های مردمی امسال به ۳۹ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام
captcha