زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت راهبردی‌ترین ماموريت جامعه
کد خبر: 4053162
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت راهبردی‌ترین ماموريت جامعه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ملت ايران است و تكريم از اين عزيزان وظيفه همگانی است، افزود: راهبردی‌ترین كار و ماموريت جامعه امروز ما زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت است و اين امر وظيفه تمامی مردم جامعه است.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در یادواره ۱۴۲ شهید شهرستان گالیکش که شب گذشته،۷ اردیبهشت در پارک نیکو این شهر برگزار شد، گفت: دشمنان امروزه با وارد کردن هجمه به فرهنگ ایثار و شهادت این فرهنگ را زیر سؤال می‌برند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: آن‏ها اسلام را دین خشونت و جنگ معرفی می‌کنند در صورتی که دین اسلام سراسر رحمت است و فرهنگ ایثار و شهادت نیز برای دفاع از حق و مظلوم در برابر باطل وظالم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیلمی افزود: امروزه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، بسیار مهم‏تر از دادن خدمات به جامعه ایثارگران است و باید به مردم خصوصا جوانان آموخت که یک فرد چگونه می‏‌تواند به شهیدان بزرگی همچون سرداران حاج قاسم سلیمانی تبدیل شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه تصریح کرد: نشر و احیای فرهنگ ایثار و شهادت می‏‌تواند موجب تربیت شهدای با عظمتی بشود، از این رو باید در ترویج این فرهنگ سخت تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان ملت ايران است و تكريم از اين عزيزان وظيفه همگانی است، افزود: راهبردی ترین كارو ماموريت جامعه امروز ما زنده نگهداشتن فرهنگ ايثار و شهادت است و اين امر وظيفه تمامی آحاد مردم جامعه است.

انتهای پیام
captcha