پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال گذشته
کد خبر: 4057355
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
توسط بسیج سازندگی آذربایجان غربی صورت گرفت

پرداخت 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال گذشته

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سال گذشته با هدف اشتغال‌زایی به متقاضیات واجدالشرایط پرداخت شد.

احمد رحمانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: متقاضیات تسهیلات بانکی برای اشتغال‌زایی، طرح‌های توجیهی خود را به کارشناسان واحد اقتصاد مقاومتی در بسیج ساندگی استان و شهرستان‌ها ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 80 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کردیم، به طوری که هر متقاضی 100 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله دریافت کرد و به دنبال آن کارگاه‌های تولیدی را برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی کردند.

رحمانی با بیان اینکه امسال نیز در این زمینه بودجه مصوب شده است و به متقاضیان پرداخت خواهیم کرد، گفت: کسانی که طرح توجیهی برای انجام فعالیت اقتصادی دارند، به دفاتر بسیج سازندگی شهرستان‌ها مراجعه کنند، بعد از بررسی طرح و تایید به بانک معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی سقف پرداخت‌ تسهیلات را برای هر فرد 100 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای طرح‌های قوی و کاربردی بیش از این مبلغ پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای بزرگترین پروژه آب‌ رسانی کشور توسط استان ما و بسیج سازندگی آذربایجان غربی آغاز شده است، گفت: بیش از 300 روستا در 9 شهرستان زیرپوشش این پروژه قرار می‌گیرد.

رحمانی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب این روستاها و اجرای پروژه فوق هزینه می‌شود، برای اجرای موفقیت آمیز و تکمیل آن در موعد مقرر ابراز امیدواری کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه پیمانکارها و شرکت‌ها نباید بسیج سازندگی را برای خود رقیب بدانند، گفت: در این مجموعه هیچ کسی درصدد به دست آوردن سود و منفعت مادی نیست، چرا که سود ما در زدودن غبار غم و محرومیت از چهره مردم فهیم کشورمان است.

رحمانی اضافه کرد: برخی پروژه‌ها به دلیل اجرا شدن ذر مناطق دورافتاده و صعب‌العبور سودآور نیستند و کمتر پیمانکاری برای اجرای آن رغبت نشان می‌دهند، ولی ما در مجموعه بسیج سازندگی برای اجرای پروژه در چنین مکان‌هایی اعلام آمادگی  می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha