دیدار با خانواده شهدای روحانی ارومیه
کد خبر: 4058249
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

دیدار با خانواده شهدای روحانی ارومیه

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با حضور در منازل شهیدان روحانی ارومیه ( قاسم کاظمی، کمال قاسمی، سید طاهری، و محمد صادق جهان سپاس ) با خانواده های معظم ایشان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه 29 اردیبهشت در دیدار با خانواده شهیدان روحانی قاسم کاظمی، کمال قاسمی، سید طاهری و محمد صادق جهان سپاس اظهار کرد: روحانیون شهید به معنای واقعی هم قبل از جنگ جهاد داشتند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد و ایثار و مقاومت پیشتاز بودند و دست از رسالتشان نکشیدند.

وی افزود: خانواده شهدا از تمام هستی و سرمایه دنیایی خود برای حفظ اسلام و کیان ایران اسلامی گذشتند و حق بزرگی برگردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و شهدا سند افتخار کشور هستند و شهدای بزرگ طلبه و روحانی افتخار عالم اسلام و دنیایی از افتخارات را آفریدند.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در جامعه هستند و تداوم انقلاب اسلامی نیازمند ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان بزرگ‌مردان این سرزمین و پشتوانه محکم مسئولانی هستند که در مسیر خدمت به خلق، جهاد گونه گام بر می‌دارند.

انتهای پیام
captcha