اختصاص 30 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهید راثی در شاهین‌دژ
کد خبر: 4058370
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

اختصاص 30 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهید راثی در شاهین‌دژ

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ با هدف محرومیت‌زدایی خبر داد.

اختصاص 30 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهید راثی در شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، هم‌زمان با سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان آذربایجان‌غربی، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و هیئت همراه  30 اردیبهشت از پروژه توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ بازدید کردند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این بازدید، اظهار کرد: با تخصیص مبلغ 30 میلیارد تومان از اعتبارات مناطق محروم به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

وی افزود: افتتاح این پروژه گام مهمی درراستای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات درمانی این شهرستان است.

در این بازدید محمدعلی حسین‌زاده، فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به مشکلات حوزه درمان، اظهار کرد: عمده‌ترین مشکل این شهرستان نبود پزشک به ویژه پزشک متخصص است، که یکی از مطالبات به حق مردم فهیم شهرستان می‌باشد.

وی در ادامه به کمبود اعتبار برای تسریع در راه‌اندازی طرح توسعه بیمارستان شهید راثی اشاره کرد و گفت: در صورت تخصیص بودجه موردنیاز به زودی این پروژه وارد چرخه ارائه خدمات درمانی می‌شود، که تا حدود زیادی مشکلات درمانی مردم شهرستان مرتفع می‌شود.

در ادامه امین قلندرزاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مشکلات و کمبودهای حوزه درمان اشاره کرد و ضمن اشاره به مطالبات پرسنل و پزشکان، گفت: در صورت رفع مشکلات، انگیزه پزشکان برای خدمت در مناطق بالا می‌رود.

انتهای پیام
captcha