بیمارستان 260 تختی سلماس سال آینده افتتاح می‌شود
کد خبر: 4058395
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
وزیر بهداشت:

بیمارستان 260 تختی سلماس سال آینده افتتاح می‌شود

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان 260 تختی سلماس سال آینده تکمیل شده و افتتاح می‌شود.

بیمارستان 260 تختی سلماس سال آینده افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت 30 اردیبهشت از روند ساخت بیمارستان جدید سلماس بازدید کرد و اظهار داشت: برای تکمیل طرح بیمارستان 260 تختخوابی سلماس بیش از 4 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه، عملیات نصب اسکلت و دیوارچینی در این طرح هم‌اکنون انجام می‌گیرد، ادامه داد: بعد از اینکه نقشه‌های معماری توسط دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان اصلاح و تایید شد، بیش از 3 هزار مترمربع به زیربنای بیمارستان اضافه شد.

وزیر بهداشت مساحت زمین بیمارستان را 52 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: 1 هزار و 820 میلیارد ریال برای احداث بیمارستان جدید شهرستان تاکنون هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود، پروژه در نیمه نخست سال 1402 افتتاح شود.

عین‌اللهی روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان طی امسال را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: روند اجرای این طرح سال‌های گذشته به خاطر مشکلات مربوط به منابع مالی کُند بود، اما خوشبختانه این مسئله مرتفع شده است.

عین اللهی گفت: توزیع عادلانه تأسیسات دولتی و عمومی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار امری ضروری است و در این راستا توسعه امور زیربنایی و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

انتهای پیام
captcha