کمیته بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی تشکیل شود
کد خبر: 4059880
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

کمیته بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی تشکیل شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: تشکیل کمیته‌ای برای بررسی این زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان با همراهی نهادهای مختلف و حضور نمایندگان بنیاد مستضعفان می‌تواند بسیار کارساز باشد.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، ۵ خرداد در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی که با حضور پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت امروز استان برای جذب سرمایه مثال‌زدنی بوده و ما آمادگی سرمایه‌پذیری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را داریم.

وی افزود: محرومیت در این استان گسترده است و ما به کمک بنیاد نیاز داریم، ما از استان‌های امن کشور هستیم و در کنار طرح‌های محرومیت زدایی باید طرح‌های سرمایه گذاری مختلف هم اجرایی شود که در این زمینه، حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت بالا وجود دارد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: کشاورزی، صنایع تبدیلی، گردشگری، توریسم‌درمانی و معدن با شاخه‌های مختلف، می‌توانند زمینه‌ای برای سرمایه‌گذاری باشند.

وی تاکید کرد: تشکیل کمیته‌ای برای بررسی این زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان با همراهی نهادهای مختلف و حضور نمایندگان بنیاد مستضعفان می‌تواند بسیار کارساز باشد.

معتمدیان با اشاره به اینکه سه شهرستان آذربایجان غربی شامل تکاب، چالدران و سردشت با وجود ثروتمند بودن، محرومیت‌های بسیار زیادی دارند، گفت: شاخص‌های مختلف در برخی از این شهرها پایین بوده و امیدواریم با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان به سمت بهبود این شاخص‌ها حرکت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha