شهدا فرهنگ ایستادگی را در ایران نهادینه کردند
کد خبر: 4060127
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

شهدا فرهنگ ایستادگی را در ایران نهادینه کردند

مدیر حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس گفت: شهدا فرهنگ ایستادگی و مقاومت را در ایران اسلامی نهادینه کردند.

شهدا فرهنگ ایستادگی را در ایران نهادینه کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حبیب فتاحی مدیر حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس 7 خرداد در یادواره سرداران شهید امنیت پایدار، که به‌مناسبت سالروز شهادت شهیدان علیرضا طالعی، قربانعلی ابراهیمی و محمد شکری در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: شهدا فرهنگ ایستادگی، مقاومت و پایداری را در ایران اسلامی و بین خانواده‌ها نهادینه کردند.

وی ادامه داد: در دنیای پرفتنه‌ای قرار گرفته‌ایم، به‌طوری‌که مرزهای جغرافیایی، معنا و مفهوم قبلی خود را از دست داده‌اند و اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن بیش از پیش جلوه و ظهور می‌یابد، بنابراین در چنین دوره‌ای مفهوم شهادت رنگ و بوی دیگری دارد.

مدیر حوزه علمیه امام علی(ع) سلماس با اشاره به اینکه در چنین دوره‌ای پاسداری از ارزش‌های فرهنگی یک رسالت عظیم است، گفت: بنابراین باید با رویکری واقع‌بینانه و استراتژیک از این مفهوم والا صیانت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هر ندایی از رهایی و هر پرچمی از آزادگی را برنمی‌تابند، گفت: اتحادیه جهانی زر، زور و تزویر مدام ارزش‌هایی مانند شهادت، مقاومت و پایداری را مورد هجوم قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام فتاحی با بیان اینکه شهدا مکتب‌آموخته امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب هستند، اضافه کرد: بنابراین تبلیغات مخرب دشمنان نمی‌تواند این فرهنگ والای ایثار و شهادت را تحت‌شعاع خود قرار دهد.

انتهای پیام
captcha