خوی؛ میزبان کاروان زیر سایه خورشید و خادمان بارگاه منور رضوی
کد خبر: 4061927
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

خوی؛ میزبان کاروان زیر سایه خورشید و خادمان بارگاه منور رضوی

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی گفت: کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با استقبال پرشور عاشقان اهل بیت (علیهم‌السلام) وارد خوی شدند.

کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی 14 خرداد در سفر کاروان زیر سایه خورشید به خوی اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با استقبال پرشور عاشقان اهل بیت(علیهم‌السلام) وارد خوی شدند تا مردم این شهرستان از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) تبرک جسته و در این دهه دل‌هایشان را از راه دور دخیل پنجره فولاد امام مهربانی‌ها ببندند.

وی افزود: مردم ولایی دارالمومنین خوی در امام‌زاده سید بهلول از نوادگان امام هادی(ع)، از خادمین حرم مطهر رضوی استقبال و جوانان و نوجوانان در مدح امام رضا (ع) سرود اجرا کردند و عشق و ارادت خود را به امام مهربانی‌ها به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: یک راس گوسفند قربانی با ورود خادمان امام رضا (ع) ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد و این کاروان در بدو ورود به خوی در مزار شهدا حاضر و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کردند.

وی ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهید خلیل قراجه‌ای و اهدای تبرکات حضرت رضا(ع)، دیدار با خانواده دارای فرزندان ۴ قلو و اهدای تبرکات رضوی و اهدای مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان که ۲ میلیون آن توسط کانون خدمت رضوی خوی تهیه شده بود و صاحب شغل شدن آن‌ها و عیادت از بیماران بیمارستان‌های خوی از برنامه‌های خادمان حرم مطهر رضوی در این شهرستان است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: حضور در بین کارگران واحدهای تولیدی و اهدای نشان حرم رضوی به کارفرمایان و کارگران، حضور در سرای سالمندان، تجلیل از مدافعان عرصه سلامت بیمارستان امام خمینی(ره) و پرچم گردانی در امام‌زاده سید بهلول دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در خوی بود.

انتهای پیام
captcha