امروزه نفوذ اندیشه حضرت امام را در دنیا شاهد هستیم
کد خبر: 4061980
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

امروزه نفوذ اندیشه حضرت امام را در دنیا شاهد هستیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نفوذ اندیشه حضرت امام را در سراسر دنیا شاهد هستیم.

امروزه نفوذ اندیشه حضرت امام را در دنیا شاهد هستیم حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌ غربی، ضمن اینکه فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت، اظهار کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نفوذ اندیشه‌های ناب حضرت امام را در جهان پیرامون شاهد هستیم.

وی بیان کرد: امام خمینی افکاری همچون آزادی‌خواهی، مبارزه با مستکبران و حمایت از مستضعفان را مطرح کردند و با روش مدیریتی که در پیش گرفتند، ثابت کردند در عمل به این اندیشه‌ها نیز پایبند هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، امام خمینی(ره) با الهام از آموزه‌های ناب دین مبین اسلام و نهضت حسینی ندای ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را سر دادند، اضافه کرد: ایشان به مستضعفان جهان آموختند، که با اعتقاد به ذات اقدس الهی و جامه عمل پوشاندن به شعار "هیهات‌من‌الذله" می‌توان کاخ طاغوتیان عالم را درهم فروریخت.

حجت‌الاسلام ذاکر با بیان اینکه سه دهه از رحلت جانسوز امام خمینی سپری شده است، اما افکار و راه ایشان همچنان زنده است، گفت: دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها مانند پدران و مادران خود پیرو انقلابی هستند، که در سال 1357 به پیروزی رسید و همچنان پویا و سرزنده به راه خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha