دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهدا و ایثارگران ارومیه
کد خبر: 4062149
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهدا و ایثارگران ارومیه

خادمین حرم مطهر رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهدا در ارومیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار کاروان زیر سایه خورشید با خانواده شهدا و ایثارگران ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی ۱5 خرداد در دیدار کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با خانواده شهدا در ارومیه اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر ارومیه دیدار کردند و صمد ملا عباسی، مجاهد دوران مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید با خانواده معظم شهید سیفعلی حمزه‌پور در روستای جهتلوی ارومیه دیدار کردند، شهید سیفعلی حمزه‌پور، عضو سپاه پاسداران انقلاب بود که در سال ۱۳۷۱ در اشنویه در اثر حادثه در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: خادمان کاروان زیر سایه خورشید  با خانواده شهید رحیم جعفرزاده دیدار کرد و این شهید، درسال ۱۳۶۱ و  در سن ۲۱سالگی، در جریان درگیری با گروهک منحله کومله به درجه رفیع شهادت رسید.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت دکتر مجید عادلی که متولد ۱۳۵۰ و از پزشکان بیمارستان طالقانی ارومیه و مدافعان سلامت در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا بود که  در حال کمک به بیمار کرونایی، به این بیماری مبتلا و در اول آبان ۱۳۹۹ در راه تامین سلامت مردم به درجه رفیع شهادت رسید، بخش دیگری از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در ارومیه بود .

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید در منزل جانباز آزاده احمدی، خانواده شهید علی اکبر جوانمرد از شهدای تامین امنیت در درگیری با حزب منحله کومله در سردشت و شهید حسن محمدی کلان از شهدای عملیات والفجر مقدماتی در منطقه سومار حضور یافت.

وی گفت: دیدار با خانواده شهید رضا امجدی از شهدای خرمشهر پایان بخش برنامه‌های چهارمین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی بود.

انتهای پیام
captcha