اجازه‌نامه 39 طلبه اهل سنت در پیرانشهر اعطا شد
کد خبر: 4063339
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

اجازه‌نامه 39 طلبه اهل سنت در پیرانشهر اعطا شد

طی مراسمی اجازه‌نامه 39 تن از طلاب اهل سنت مدرسه دینی صلاح‌الدین ایوبی با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اعطا شد.

اجازه‌نامه 39 طلبه اهل سنت در پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه 20 خرداد در مراسم اجازه‌نامه طلاب مدرسه دینی صلاح‌الدین ایوبی اظهار کرد: تربیت علمای دینی در میان اهل تسنن و تشیع دارای اهمیت بوده و بر همه استادان علوم دینی ضروری و لازم است که علمای دینی را تربیت کنند تا عهده‌دار وظیفه سنگین ارائه و تبیین علمی آموزه‌های دینی در جامعه باشند.

وی افزود: علمای دینی باید حول محور اسلام و آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام(ص) و معارف دین مبین اسلام و برای مقابله با دشمنان اسلام و مسلمانان متحد شوند و از دین، نظام و حیثیت مسلمانان دفاع کنند و با اتحاد و همدلی شیعه و اهل تسنن می‌توان در مقابل هجمه و تفرقه افکنی‌های دشمنان ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: علما و روحانیون شیعه و سنی باید بدانند مسئولیت سنگینی در برابر توطئه‌های دشمنان دارند و وحدت‌رویه در تبیین، تبلیغ و تشریح معارف دینی اهمیت بسیار زیادی دارد.

گفتنی است در این مراسم به ۳۹ نفر از طلاب دینی فارغ‌التحصیل از مدرسه صلاح‌الدین ایوبی پیرانشهر اجازه‌نامه اعطا شد.

انتهای پیام
captcha