مادر شهیدان «آیرملو» به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4063396
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

مادر شهیدان «آیرملو» به فرزندان شهیدش پیوست

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: مادر شهیدان والامقام «زیداله و اسماعیل آیرملو عرب دیزجی » پس از تحمل سال‌ها دوری و رنج فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «آیرملو» مهدی فعال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی در گفت‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: «خانم شهنازی» مادر شهیدان والامقام «زیدالله و اسماعیل آیرملو عرب‌دیزجی» پس از تحمل سال‌ها دوری و رنج فراق، به فرزندان شهیدش پیوست و در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

وی افزود: شهید « اسماعیل آیرملو عرب دیزجی» ۱۷ خرداد ۶۳ هنگام خنثی کردن مین دست‌ساز ضدانقلاب در داخل ساختمان ستاد مرکزی گردان شهید چمران در سرو بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فعال بیان کرد: شهید «زیدالله آیرملو عرب‌دیزجی» ۱۱ شهریور ۶۰ در منطقه مرزی جنوب بر اثر اصابت ترکش توپخانه دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

وی افزود: ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان، درگذشت این مادر فداکار را به خانواده معظم شهید و همه وابستگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha