کمک ۵۴ میلیارد ریالی مردم آذربایجان‌غربی به ستاد بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 4063756
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

کمک ۵۴ میلیارد ریالی مردم آذربایجان‌غربی به ستاد بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربابجان‌غربی گفت: در یک سال گذشته مردم ولایت‌مدار استان به ارزش ۵۴ میلیارد ریال به این ستاد به‌ صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند.

همایش بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، 22 خرداد در همایش سالانه ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی در خوی اظهار کرد: مشارکت در بازسازی عتبات عالیات مهمترین قدم برای حمایت از سنگر دین و ولایت بوده و علاقه و اشتیاق ملت ایران در کمک به بازسازی عتبات عالیات ناشی از عشق و علاقه آن‌ها به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: کمک خیران و تلاشگران برای بازسازی عتبات صدقه جاریه ویژه با جایگاه والای معنوی در جهت کمک به بشریت است که همیشه ماندگار خواهد بود و حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی در بازسازی و مشارکت و توسعه عتبات عالیات عراق مصداق عینی و عملی در تحقق این ایمان قلبی و دینی به اهل‌بیت(ع) است.

به آستان اهل‌بیت(ع) نزدیکتر شویم

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه شهرستان خوی نیز در این همایش گفت: ۹ امامزاده واجب‌التعظیم و ده‌ها مسجد تاریخی و صبغه غنی فرهنگی و مذهبی در خوی وجود دارد که این شهرستان را به پایگاه و مرکزی معنوی برابر خدمت به اهل‌بیت (ع) و دین اسلام تبدیل کرده است.

وی افزود: هر چه قدر به حرم‌های اهل‌بیت(ع) رونق دهیم در تحکیم مبانی دین و صیانت از ارزش‌های والای اسلام قدم برداشته و بشریت و انسانیت را تعالی بخشیده‌ایم و هرچه قلب مردم را به آستان اهل‌بیت(ع) نزدیکتر کنیم از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خانواده‌ها کاسته خواهد شد.

سیدحسن حسینی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربابجان‌غربی نیز عنوان کرد: ماکو، خوی و نقده به ترتیب با ۵۸، ۵۲ و ۳۸ درصد تحقق نذورات و کمک به بازسازی عتبات عالیات به ترتیب در جایگاه اول تا سوم استان قرار دارند و در یک سال گذشته مردم ولایت‌مدار استان به ارزش ۵۴ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

فتح‌الله نوه‌‌سی، رئیس دفتر ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات خوی گفت: با ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) و حمایت‌های مردم ولایی، خوی با بیش از ۹ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی رتبه دوم کمک‌های بازسازی عتبات عالیات را در استان کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha