فعالیت ۳۰ روحانی در زندان‌های آذربایجان غربی
کد خبر: 4064584
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

فعالیت ۳۰ روحانی در زندان‌های آذربایجان غربی

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی از فعالیت ۳۰ روحانی در زندان‌های استان با هدف ترویج مباحق دینی و انجام فعالیت‌های فرهنگی خبر داد.

منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مجتبی محمدی، مدیرکل زندان‌های استان ۲۵ خرداد در دیدار با حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ روحانی در زندان‌های استان فعالیت دارند و برای بیان مباحث دینی، فعالیت فرهنگی و مسائل تربیتی به حضور دائمی روحانیون در زندان‌ها نیاز مبرم داریم.

وی افزود: همه‌روزه در مناسبت‌های مختلف جلسات و مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود و در این جلسات نیازمند روحانیون و علمای خوش‌فکر و توانمند برای تاثیرگذاری امور تربیتی هستیم.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با بیان این که رسالت امور زندان‌ها توجه به امر تربیت است، ادامه داد: از همه روحانیون و مربیان قرآنی که در امر تربیت زندا‌ن‌ها فعالیت می‌کنند حمایت و قدردانی می‌کنیم و لازم است این امر با همکاری تبلیغات اسلامی و روحانیت گسترش یابد.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان این که روحانیون تبلیغات اسلامی دوره‌های مختلف آموزشی را گذارنده‌اند، گفت: تبلیغات اسلامی حاضر است با همه ظرفیت و توان خود با امور زندان‌های استان برای انجام مسائل تربیتی، دینی و فرهنگی همکاری کند.

 

انتهای پیام
captcha