رسانه‌ها در جنگ روایت‌ها جهاد کبیر را در دستور قرار دهند
کد خبر: 4065282
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

رسانه‌ها در جنگ روایت‌ها جهاد کبیر را در دستور قرار دهند

معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها در جنگ روایت‌ها جهاد کبیر را در دستور کار قرار دهند و برای موفقیت در این زمینه روحیه ولایتمداری را نیز تقویت کنند.

رسانه‌ها در جنگ روایت‌ها جهاد کبیر را در دستور قرار دهندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن اکبری‌فر معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در نشست هم‌اندیشی «الزامات شرکت در جهاد تبیین» که با حضور هادیان سیاسی بسیج و سپاه سلماس برگزار شد، اظهار کرد: در پاسداری از انقلاب باید مراقب باشیم، تا مردم به ویژه نسل جدید و جوان ایران اسلامی گرفتار لغزش فکری نشده و در دام‌های تبلیغاتی دشمن اسیر نشوند.

وی با بیان اینکه، امروز یکی از عرصه‌های تقابل ما با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ آرمان‌ها، ارزش‌ها و اندیشه‌های‌ انقلابی است، ادامه داد: قرار گرفتن در جبهه حق سخت است، اما ماندن در این جبهه سخت‌تر بوده، انقلابی ماندن به مراتب امری دشوارتر است.

معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز دشمنان تنها در یک جبهه عمل وارد عمل نشدند و از محورهای مختلف در طول این 43 سال در حال هجمه‌های سنگین هستند تا در یک جنگ ترکیبی به اهداف پليد خود دست پیدا کنند، بنابراین در این جنگ سخت ترکیبی جهاد مرکب لازم است و ما باید در همه میدان‌های جهاد با تمام توان حاضر شویم.

وی با بیان اینکه امروز اقشار مختلف مردم به خصوص اصحاب رسانه، فرهنگیان، نخبگان و ... باید در همه سنگرها وارد کارزار شوند، در عرصه‌های مختلف جهاد علمی، خدمت‌رسانی، سازندگی و سیاسی نقش‌آفرینی کنند، اضافه کرد: امیدآفرینی در برهه کنونی یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد به شمار می‌رود، چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند و باید آن‌ها را در این جنگ تمام‌عیار ناکام گذاشت و مقابل‌شان سد ایجاد کرد.

اکبری‌فر با بیان اینکه، امروز برجسته‌ترین مصداق جهاد ما باید جهاد کبیر باشد، چون دشمن درصدد است اراده خود را تحمیل کند و فرماندهی را به دست گیرد، گفت: امروز زمان بیان آیات قرآن کریم در مورد جهاد کبیر است، همه جهادها بصیرت می‌خواهد اما جهاد کبیر بصیرت بیشتری می‌طلبد و باید بصیرت‌مان را نسبت‌ به دین و اقتضائات زمان تقویت کنیم.

معاون سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ضمن اینکه برای جهاد تبیین گام برمی‌داریم، لازم است برای تقویت روحیه ولایت‌مداری نیز اهتمام کنیم، چون این روحیه نمی‌گذارد در میدان مبارزه دچار لغزش، کبر و غرور شویم.

انتهای پیام
captcha