خیران برای ساخت کمپ‌های ترک اعتیاد پیش‌قدم شوند
کد خبر: 4066277
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

خیران برای ساخت کمپ‌های ترک اعتیاد پیش‌قدم شوند

امام‌جمعه ارومیه گفت: خیران برای ساخت کمپ‌های ترک اعتیاد نیز می‌توانند ورود کنند و انجام کار خیر تنها محدود به ساخت مدرسه و بیمارستان نباشد.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌‌جمعه ارومیه ۳ تیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه گرانی و تورم تنها مختص ایران نیست، اظهار کرد: اما دشمنان با هجمه رسانه‌ای خود و تکرار این مساله درصدد هستند تا ایران اسلامی را کشوری فلاکت‌زده نشان دهند.

وی افزود: با نگاهی به وضعیت کشورهای اروپایی می‌توان تورم و گرانی در این کشورها و نیز افزایش سرسام‌آور قیمت مواد غذایی، اجاره‌بها و مسکن را در کنار سایر موارد مشاهده کرد، هدف اصلی دشمن از هجمه رسانه‌ای در خصوص اقتصاد و همچنین بیان مکرر مشکلات، ایجاد ناامیدی بین مردم است.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: باید نسبت به آینده امیدوار باشیم، در اوایل انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس که امکان شکست دشمن نبود، رزمندگان باامید و همت وارد میدان نبرد شدند و دشمن را شکست دادند و درس بزرگ شهدا این است که نباید ناامید باشیم.

وی عنوان کرد: مشکلات وجود دارد اما با تلاش مسئولان و دانشمندان علمی، روز به روز از میزان مشکلات کم می‌شود لذا نباید امیدخود را ازدست بدهیم.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه اول تیر مصادف با روز اصناف است، تصریح کرد: اصناف با توجه به نقش‌شان در قیمت‌گذاری و تهیه و توزیع  اقلام مصرفی مردم تاثیر مهمی بر آرامش بازار و زندگی شهروندان دارند.

وی با بیان اینکه انصاف بزرگترین مطالبه رهبر معظم انقلاب از اصناف است، گفت: طبق روایت‌ها بازاریانی که در مسیر تامین نیاز شهروندان تلاش می‌کنند کارشان مانند جهاد در راه خداست و کسانی که احتکار می‌کنند مانند ملحدان بوده و اقدامشان به مانند انکار خداست.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار هزار شهید و ۱۲ هزار رزمنده برای مبارزه با مواد مخدر  تقدیم کرده است، لذا مسئولان و مردم با همراهی هم تلاش کنند تا این بلای خانمان‌سوز رفع شود.

وی تصریح کرد: خیران برای ساخت کمپ‌های ترک اعتیاد نیز می‌توانند ورود کنند و انجام کار خیر تنها محدود به ساخت مدرسه و بیمارستان نباشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به مساله خشکسالی گفت: مدیریت بهینه مصرف آب بسیار ضروری است و شهروندان همواره نسبت به صرفه‌جویی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام
captcha