همه صحنه‌های دفاع مقدس تصویری از بصیرت ملت ایران است
کد خبر: 4066799
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

همه صحنه‌های دفاع مقدس تصویری از بصیرت ملت ایران است

امام جمعه پیرانشهر گفت: همه‌ صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس تصویری از بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

همه صحنه‌های دفاع مقدس تصویری از بصیرت ملت ایران استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر 5 تیر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس و همه موفقیت‌هایی که به دست آمد، نتیجه بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی بود، بنابراین به خاطر داشتن چنین ملت آگاه و انقلابی به خودمان ببالیم.‌

وی ضمن اشاره به اینکه در آن دوران عملیات‌های مختلفی با هدف حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی اجرا شد که با همت و ایثار رزمندگان اسلام با موفقیت همراه بود، اضافه کرد: در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن نماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر حجت‌الاسلام سید عابدین صادقی در این مراسم، اضافه کرد: فرماندهان موفق سپاه با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر ولایت فقیه، با خدمت صادقانه به مردم، سیره اصلی سپاه را به همه نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه، این نهاد خدمت‌گذار در بین مردم خود را با صداقت و مردمی بودن معرفی می‌کنند، گفت: مردمی بودن سرهنگ قاسم نصیری فرمانده وقت سپاه پیرانشهر، را از خصلت‌های بارزش بود.

صادقی گفت: دینداری و بصیرت فرماندهان سپاه در جای جای محل خدمت آنان تکیه‌گاه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید، که امیدوار هستیم، فرمانده جدید سپاه شهرستان در این زمینه تلاش کند.

 

سردار طالب رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن تاکید بر عمل به سفارشات امام جمعه این شهرستان مبنی بر بصیرت افزایی، کلید موفقیت در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی را بصیرت واقعی مردم و مسئولان نظام دانست.

وی گفت: افراط و تفریط، جنگ و خونریزی‌های اخیر استعمار و گروهک‌های تروریستی نشان‌دهنده عدم‌بصیرت آنهاست.

 سردار رحیمی با اشاره به عزم و اراده الهی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که با بصیرت واقعی‌شان به پیروزی انجامید، گفت: توجه نکردن به دستورالعمل‌های دین مبین اسلام از سوی رژیم بعث عراق حتی سرکرده‌های برخی از کشورهای اسلامی و بلوک شرق در حمایت از این رژیم از دیگر نشانه‌های ‌بی‌‌بصیرت آنهاست.

در ادامه ی این مراسم با اهدای لوح سپاس به سرهنگ قاسم نصیری فرمانده پیشین و فرمانده جدید سپاه شهرستان، سرهنگ جلیل نقشی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha