احیای شب عرفه در مسجدالاقصی پیام حقانیت اسلام نسبت به قدس است
کد خبر: 4069287
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مدیر مسجدالاقصی:

احیای شب عرفه در مسجدالاقصی پیام حقانیت اسلام نسبت به قدس است

مدیر مسجدالاقصی اعلام کرد که فلسطینیان از امشب با تحصن در این مکان مقدس و برپایی آداب و اعمال شب و روز عرفه به دنیا و رژیم اشغالگر ثابت خواهند کرد که اجازه یهودی سازی قدس و تعرض به قبله نخست مسلمانان را نمی‌دهند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، شیخ عمر الکسوانی، مدیر مسجد الاقصی امروز پنجشنبه تأکید کرد: فراخوان احیای شب و روز عرفه در مسجدالاقصی نشانه تعلق این مسجد به همه مسلمانان است و شراکت با غیر مسلمانان یا تقسیم این مکان مقدس قابل قبول نیست.

شیخ الکسوانی گفت: احیای سحر روز عرفه در مسجدالاقصی پیامی به همه دنیاست که این فلسطینی‌ها هستند که بر هویت عربی و اسلامی مسجدالاقصی تأکید دارند؛ آن هم در سایه یورش‌های روزانه و هتک حرمت‌های رژیم صهیونیستی که با هدف اعمال واقعیت تلخ تقسیم مسجدالاقصی انجام می‌شود.

مدیر مسجدالاقصی تأکید کرد: برپایی نماز صبح و دیگر عبادات در روز عرفه در مسجدالاقصی این پیام را به رژیم اشغالگر می‌دهد که ما صاحبان عقیده و صاحبان این سرزمین مبارک هستیم.

الکسوانی گفت: اقدامات تحریک آمیز اسرائیل در یورش به مسجدالاقصی هرگز واقعیت اسلامی این مکان مقدس را تغییر نخواهد داد و حضور فلسطینی‌ها در صحن‌های مسجدالاقصی نقشه‌های رژیم اشغالگر برای یهودی سازی قدس را ناکام می‌گذارد.

مدیر مسجدالاقصی گفت که نمازگزاران فلسطینی سحرگاه روز جمعه برای برپایی نماز صبح عازم مسجدالاقصی شده و در آنجا تا وقت غروب مشغول عبادت و نیایش با خداوند خالق می‌شوند و از نمازگزاران با وعده افطار پذیرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha