اعلام آمادگی شرکت برق آذربایجان غربی برای برق‌رسانی به موکب‌های تمرچین
کد خبر: 4078050
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

اعلام آمادگی شرکت برق آذربایجان غربی برای برق‌رسانی به موکب‌های تمرچین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با توجه به تصمیم ستاد اربعین کشور در خصوص بازگشایی مرز تمرچین پیرانشهر برای عبور زائران عتبات عالیات، گفت: این شرکت آمادگی کامل برای ارائه خدمات برق به موکب‌های مستقر در مرز تمرچین را دارد.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، طاهر کیامهر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 23 مرداد ضمن حضور در مرز تمرچین از محل احتمالی برپایی موکب‌ها بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در این بازدید با اشاره به اقدامات این شرکت برای برق‌رسانی به موکب‌های حسینی برپاشده در مرز تمرچین اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد اربعین کشور در خصوص بازگشایی مرز تمرچین پیرانشهر برای عبور زائران عتبات عالیات، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمادگی کامل برای ارائه خدمات برق به موکب‌های مستقر در مرز تمرچین را دارد و در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز، نیروهای خدمات‌رسان این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پای کار خواهند بود.

طاهر کیامهر افزود: مشکلی از نظر تامین انرژی برق در موکب‌های مرز تمرچین وجود ندارد و برنامه‌ریزی لازم توسط این شرکت انجام شده است تا برق مورد نیاز موکب‌های برپایی در این منطقه تامین شود.

وی ضمن اشاره به تردد زائران برای اولین بار از مرز تمرچین به سوی عتبات عالیات، تصریح کرد: طی هماهنگی‌ها و بازدیدهای حضوری موقعیت‌یابی مکان موکب‌ها صورت گرفته و این شرکت پس از بازدیدهای حضوری لیست امکانات و کالاهای اساسی مورد نیاز شرکت توزیع نیروی برق استان برای تامین برق این موکب‌ها به استانداری و نماینده وزیر نیرو تحویل داده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: اکیپ‌هایی برای فعالیت و پیگیری امور مربوطه مشخص و نیز ناحیه معین جهت پشتیبانی تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی کارشناسان ایمنی برق به صورت مستمر از مواکب برپا شده بازدید کرده و موارد ایمنی را بیان و تذکرهای لازم به متولیان داده می‌شود اما همچنان صاحبان موکب‌ها باید موارد مرتبط با ایمنی برق را با دقت رعایت کنند.

کیامهر خدمت به زائران اربعین اباعبدالله(ع) را افتخاری بزرگ برای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برشمرد و گفت: میزبانی و خدمت به زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین یکی از افتخاراتی است که امسال نصیب استان آذربایجان غربی و شرکت توزیع نیروی برق شده است و خادمان مردم در شرکت توزیع نیروی برق از تمام ظرفیت‌ها و امکانات این شرکت جهت ارائه خدمات شایسته برای زائران عتبات عالیات استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha