تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سردشت
کد خبر: 4079799
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سردشت

همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر با هدف تشویق و تقویت بنیه علمی آنها در سردشت برگزار شد.

حسین خضری، معاون فرماندار و شهردار سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، معاون فرماندار سردشت، 30 مرداد در همایش تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سردشت اظهار کرد: این همایش  با هدف تشویق  و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برگزار شد که از تعداد 24 نفر دانش‌آموز برتر شاهد و ایثارگر این شهرستان در دوره‌های مختلف با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: در این شهرستان 140 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، 40 دانشجوی دانشگاه پیام‌نور و 175 دانش‌آموز از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشغول به تحصیل هستند.

خضری بیان کرد: شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با 6 دهستان و 246 روستا و جمعیت 120 هزار نفر است که در دوران دفاع مقدس از جبهه‌های مقدم جنگ به شمار می‌رفت و در طول دوران انقلاب اسلامی  856 شهید، بیش از هشت هزار جانباز  و 163 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان با فداکاری از کیان انقلاب و مرزهای سرزمین  حفاظت کردند و ما هرچه تلاش کنیم نمی‌توانیم ذره‌ای از زحمات و از خودگذشتگی آن‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام
captcha