درخواست انجمن علمای فلسطین برای حمایت از قدس
کد خبر: 4084864
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

درخواست انجمن علمای فلسطین برای حمایت از قدس

انجمن علمای فلسطین با توجه به حساسیت دوره‌ای که مسئله فلسطین با آن روبروست، از علمای امت اسلامی خواست تا ابتکار عمل را به دست گرفته و مردم را به حمایت از قدس تشویق کنند.

به گزارش ایکنا، به نقل از صفا، انجمن علمای فلسطین از علمای امت اسلامی خواست تا پیشگامان حرکت مردم به سوی آرمان فلسطین به ویژه قدس و مسجدالاقصی باشند و نسبت به جهت‌دهی و عقلانی کردن این حرکت تلاش کنند.

این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: دسیسه و حیله‌هایی که از سوی اشغالگران و حامیان آن‌ها علیه مسجدالاقصی و مردم آن به کارگرفته می‌شود، ایجاب می‌کند که علما در صحنه باشند و در به دست گرفتن ابتکار عمل درنگ نکنند.

انجمن علمای فلسطین از علمای امت اسلامی خواست که مسجدالاقصی را در رأس برنامه خود قرار دهند و برای برگزاری یک جلسه فوری گرد هم آیند تا درباره آنچه برای حمایت از قدس و مسجدالاقصی لازم است، بحث و گفت‌وگو کنند.

این انجمن اعلام کرد مرحله حساسی که فلسطین با آن روبرو است، بر هیچکس پوشیده نیست و خطراتی که قدس و مسجدالاقصی را تهدید می‌کند، بسیار بزرگ است و تمام امت اسلامی را دربرمی‌گیرد.

انجمن علمای فلسطین تأکید کرد که مسجدالاقصی امروز در حساس‌ترین زمان خود قرار دارد و مسئولیت آن بر عهده همه ماست و علما در صف اول کسانی هستند که این مسئولیت را برعهده دارند.

این انجمن از علما خواست که در راستای دفاع از حقیقت و یاری مظلومان، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند و به هر طریقی با مردم درباره وظیفه آن‌ها در قبال مردم فلسطین و قدس صحبت کنند.

انتهای پیام
captcha