پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای نهادینه‌سازی معارف دفاع مقدس اهتمام کنند
کد خبر: 4087268
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای نهادینه‌سازی معارف دفاع مقدس اهتمام کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ذخیره‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند، که باید برای نهادینه‌سازی معارف دفاع مقدس اهتمام کنند.

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای نهادینه‌سازی معارف دفاع مقدس اهتمام کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ 31 شهریور در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در یادمان شهدای گمنام شاهین دژ، اظهار کرد: این رویداد با حضور فرماندهان نظامی، مسئولان اجرایی و ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در حال برگزاری است و از ۱۷۰ پیشکسوت، رزمنده و جانباز با اهدای لوح و هدیه تجلیل خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را یادگاران حماسه‌های ماندگار و تاریخی انقلاب و نظام اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران و نگین درخشان تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از حقایق و مصداق هایی است، که هر کدام از آنها می‌تواند یک عامل پیشران و یک حرکت‌دهنده به سمت مقصد و هدف باشد، ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید می‌کنند، پس گام برداشتن در این زمینه یک واجب عینی برای آحاد مردم محسوب می‌شود.

وی بر لزوم ترویج مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد و گفت: حماسه جاویدانی که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آفریدند، هیچ‌گاه از خاطر ما فراموش نمی‌شود، به‌طوری‌‌که خاطرات و تجربیات آن سال‌ها به‌عنوان یک ارزش برای ما ماندگار شده است.

یوسفی گفت: همدلی و همراهی که تحت رهبری بنیانگذار انقلاب در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد، الگوی بی‌بدیل برای ادامه مسیر و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است و از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری که در زمان جنگ رخ داد، فراتر از آن چیزی است، که در ظاهر به نظر می‌رسد

انتهای پیام
captcha