مدافعان امنیت در بین ملت ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند
کد خبر: 4088287
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

مدافعان امنیت در بین ملت ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باوجودی که دشمن درصدد است، بین آحاد جامعه شکاف ایجاد کند، ولی مدافعان امنیت همین‌طور شهدای این عرصه در بین مردم از جایگاه و کرامت ویژ‌ه‌ای برخوردار هستند.

مدافعان امنیت در بین ملت ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 5 مهر در مراسم یادبود شهید بسیجی عباس فاطمیه که در طول اغتشاشات اخیر حین انجام ماموریت به شدت مجروح و در نهایت شهید شد، اظهار کرد: مدافعان امنیت و شهدای این قشر همین‌طور نیروهای مسلح کشورمان در بین آحاد جامعه از شان و منزلت والایی برخوردار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی قدردان زحمان نیروهای مسلح و انتظام‌بخشی بوده، همچنین واقف هستند که این طیف از جامعه با تمام توان برای دفاع از ایران و ایرانی آماده‌اند، ادامه داد: شهدای مدافع امنیت همین‌طور خانواده آنها بین مردم از کرامت و احترام خاصی برخوردار هستند.
وی ضمن ابراز تاسف از اینکه چند روز گذشته کشورمان دستخوش ناآرامی‌هایی شده است، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب درصدد هستند، در بین مردم و حاکمیت همین طور بین اقوام مختلف تفرقه ایجاد کنند، بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه هم‌اکنون در هفته بزرگداشت دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: ملت ایران در طول 43 سال بعد از پیروزی انقلاب همواره در حال دفاع از میهن در برابر توطئه‌های دشمن بوده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه همواره به دنبال پاشیدن بذر نفاق و تفرقه در بین ملت‌ها از جمله ملت ایران هستند، تا افراد پشت‌صحنه از آنها خشنود شوند، گفت: این موضوع‌ها مسئولیت رسانه‌های دلسوز و داخلی را دوچندان می‌کند، پس باید ضمن آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه تلاش کنند، از تاثیرپذیری برخی به‌ویژه نسل جوان جلوگیری کنند.

انتهای پیام
captcha