خدمت سربازی فرصت مناسبی برای کسب معرفت است
کد خبر: 4088570
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

خدمت سربازی فرصت مناسبی برای کسب معرفت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: خدمت سربازی یک فرصت مغتنم است، که می‌توان از آن برای خودسازی، کسب معرفت نسبت به خود و خدا بهره کافی را برد.

خدمت سربازی فرصت مناسبی برای کسب معرفت استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت 7 مهر در همایش تجلیل از سربازان نمونه که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سردار سپبهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار خود را سربازی برای ایران اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه، این موضوع گواه اهمیت و جایگاه برجسته مقام سربازی است، اضافه کرد: جوانان از این فرصت از لحاظ معنوی و معرفتی باید حداکثر استفاده را بکنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت با اشاره به اینکه، خدمت سربازی یک فرصت مغتنم و مناسب برای جوانان است، تا هویت خویش را پیدا کنند، ادامه داد: سربازان در این دوران طلایی از عمر خود همچون شهدا با خودشناسی و خودسازی از برهه‌های حساس زندگی با موفقیت عبور کنند.
حجت‌الاسلام حمزه‌صحیحی خاطرنشان کرد: دوره‌های مهارت‌آموزی در طول دوران خدمت برگزار می‌شود، که علاقه‌مندان با شرکت در دوره‌های فوق در رشته‌های مختلف کسب مهارت کنند، که این موضوع برای تامین مادی آینده‌ خود و خانواده‌شان نیز بسیار مفید است.

انتهای پیام
captcha