فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال پیدا کند
کد خبر: 4089443
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال پیدا کند

رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب با بیان اینکه باید فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال پیدا کند، گفت: دانشگاه بهترین بستر برای این مهم است.

دانشگاه بهترین بستر برای انتقال ارزش‌های انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، احمد علیزاده، رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب، امروز، 11 مهر در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس میاندوآب که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، گفت: همان‌طور که مقام‌معظم‌رهبری فرموده‌اند، دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است، که باید استخراج شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروزی انتقال پیدا کند، افزود: دانشگاه بهترین بستر برای این مهم است، بنابراین لازم است، که دراین‌راستا به‌صورت جدی گام برداشته شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حماسه‌های زیادی خلق کردند، ادامه داد: امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به‌دست‌آمده‌است.

وی با بیان اینکه باید قدر امنیت حاکم بر کشورمان را بدانیم و به دشمنان نظام اسلامی اجازه ندهیم، که این امنیت و آرامش را از ما سلب کند، اضافه کرد: به‌طورقطع وحدت و همدلی، ایرانی سرافراز و آباد را برای ما به ارمغان می‌آورد.

سرهنگ پاسدار حسین فرج‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در این همایش خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند بود، که ما از آن سال‌ها و آن دوران تجارب بسیار زیادی به دست آورده‌ایم.

فرج‌زاده خاطرنشان کرد: همان‌طورکه بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) فرموده‌اند ما در جنگ، مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را اثبات کرده، انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم و ابهت غرب و شرق را شکسته‌ایم.

وی با بیان اینکه ما به خاطر تکلیف الهی وارد جنگ شده‌ایم، گفت: حضور ما در جنگ دفاع مقدس نام گرفت، چراکه پشتیبانی از خاک، ناموس، اسلام و قرآن بود و این دفاع به‌طور قطع در نگاه هر انسان منصف و آزاداندیشی دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha