پیام استاندار آذربایجان غربی به‌مناسب هفته فراجا
کد خبر: 4090155
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

پیام استاندار آذربایجان غربی به‌مناسب هفته فراجا

استاندار آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک گفت.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارات و سربلندی‌هایی بوده که به همت فرزندان مومن، جان برکف و انقلابی رقم خورده است، تامین امنیت پایدار ایران اسلامی به عنوان افتخاری عظیم مرهون تلاش‌های مخلصانه و مومنانه فرزندان سبز پوشی است که خدمت به مردم را آرمانی مقدس برای خود می‌پندارند.

بحمدالله نیروی انتظامی همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران، انجام وظیفه کرده و در ایجاد فضایی توام با امنیت و آرامش، با مشارکت شهروندان در ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت و همبستگی ملی و قانون‌گرایی، گام‌هایی بلند و اساسی برداشته است.

طلایه‌داران نظم و امنیت که دین‌داری، ولایت‌مداری و قانون‌گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌اند در استان رشید آذربایجان غربی با همه فرصت‌ها و تهدیدهای موجود، پلیس بسترساز توسعه پایدار بوده و تلاش فراجا در این خطه از ایران عزیز ستودنی است.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام و تجلیل از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته فراجا را به فرماندهان و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی در استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت همگان را تحت رهبری های داهیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی»

 

 

انتهای پیام
captcha