بازدید فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از روند خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی
کد خبر: 4090345
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

بازدید فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از روند خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از روند خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان در خوی بازدید کرد و بر لزوم تسریع فعالیت گروه‌های جهادی تأکید کرد.

بازدید فرمانده سپاه شهدای استان از روند خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 16 مهر ضمن بازدید از روند خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی به زلزله‌زدگان این شهرستان، بر ضرورت تسریع در بازسازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.

وی به آمادگی کامل سپاه اعم از گروه‌های جهادی و بسیج‌سازندگی در جهت بازسازی مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: سپاه مثل همیشه این بار نیز برای کاهش آلام مردم و برگردندان خانواده‌ها به شرایط عادی با همه توان خود تلاش خواهد کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از به‌کارگیری 17 گروه جهادی و 300 نفرروز برای خدمت به مردم خبر داد و اظهار کرد: در نخستین ساعت‌های وقوع زلزله، گشت‌های رضوی نیز راه‌اندازی شد، تا خانواده‌هایی که به‌صورت موقت در فضای باز مستقر شده‌ بودند، در آرامش باشند.

شهسواری ادامه داد: سپاه نه‌تنها برای برقراری امنیت در کشور و ایستادن مقابل دشمنان این مرز و بوم خود را مکلف می‌داند، بلکه در زمان‌ وقوع سیل، زلزله، شرایط خاص و نادر همچون شیوع ویروس کرونا نیز با همه توان وارد گود خدمت‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha