رفع مشکلات خانواده شهدا در اولویت باشد
کد خبر: 4093166
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

رفع مشکلات خانواده شهدا در اولویت باشد

نماینده‌ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ شهدا، ایثارگران مانند مسکن و اشتغال جوانان باید در اولویت امور قرار گیرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، محمدصادق معتمدیان،  استاندار آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ۲۸ مهرماه در دیدار با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه اظهار کرد: دولت سیزدهم به خانواده شهدا و ایثارگران امسال توجه ویژه دارد و هیچ دستگاهی به اندازه بنیاد شهید رشد اعتباری نداشته و تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای رسیدگی روزافزون به خانواده ایثارگران و رفع مشکلات آن‌ها است.

وی افزود: در این‌ راه همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول هم‌ بسیار ضروررت دارد و فرهنگ‌سازی برای کمک به خانواده ایثارگران به ویژه با همراهی خیران بسیار ضروری است و می‌توان در این خصوص از ظرفیت ائمه جمعه و تربیون نمازهای جمعه بهره‌مند شد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه دیدار اظهار کرد: ارتقای ارزش اجتماعی خانواده شهدا و ایثارگران ضرورت دارد و باید به این موضوع توجه شود.

وی افزود: رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ شهدا، ایثارگران از جمله مسکن و اشتغال جوانان نیز باید در اولویت امور قرار گیرد زیرا ما همواره مدیون خانواده شهدا هستیم و این خانواده‌ها ولی نعمت ما هستند و باید با همه تواندر خدمتشان باشیم.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: دشمن با همه توان برای خدشه‌دار کردن جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تلاش می‌کند و ما باید با آگاهی، بصیرت و فعالیت زیاد در تمام حوزه‌ها در مقابل این توطئه دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
captcha