اردوهای راهیان‌نور تداوم‌بخش فرهنگ دفاع مقدس است
کد خبر: 4098013
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

اردوهای راهیان‌نور تداوم‌بخش فرهنگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، گفت: برپایی اردوهای راهیان نور بهترین راه برای تداوم بخشیدن به این فرهنگ متعالی به‌شمار می‌رود.

اردوهای راهیان‌نور تداوم‌بخش فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس، امروز، 17 آبان در آیین اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی که در منطقه حاجی جفان سلماس برگزار شد، گفت: فرهنگ دفاع مقدس از ویژگی‌های ممتاز و خاصی برخوردار است که لازم است با برپایی اردوهای راهیان‌نور برای تداوم بخشیدن به این فرهنگ متعالی اهتمام شود.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این اردوها در بین قشر جوان و نوجوان جامعه اثر تربیتی و پرورشی عمیق دارد.

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور تداوم‌بخش فرهنگ دفاع مقدس بوده و درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به قدری حائز اهمیت است، که مقام معظم رهبری نسبت به آن توصیه زیادی کرده‌اند.

میرکاظمی‌زاده این سفرهای معنوی و زیارتی را یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای فعالیت اثرگذار همه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: برپایی هر چه باشکوه‌تر این اردوها باعث می‌شود، کشور در مقابل آسیب‌های فرهنگی بیش‌ازپیش مصون شود.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه دشمنان این فرهنگ و اعتقادات مردم را هدف قرار داده‌اند، اضافه کرد: بنابراین باید برای پررنگ کردن فعالیت‌های تربیتی از جنس راهیان‌نور اقدام شود، تا این توطئه دشمنان ابتر بماند.

انتهای پیام
captcha