ضرورت تقویت باورها و روحیه استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان
کد خبر: 4102100
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

ضرورت تقویت باورها و روحیه استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: معلمان و فرهنگیان در خط مقدم حفاظت و صیانت از آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب قرار دارند و تقویت این باورها و روحیه استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان با جهاد تبیین ضروری است.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی 3 آذرماه در وبینار استانی روسای آموزش و پرورش مناطق ۲۴ گانه استان اظهار کرد: معلمان و فرهنگیان در خط مقدم حفاظت و صیانت از آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب قرار دارند و تقویت این باورها و روحیه استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان با جهاد تبیین ضروری است.

وی افزود: 777 شهید دانش‌آموز و فرهنگی در تاریخ انقلاب اسلامی نمادی از پیشتازی این اقشار در دفاع از آرمان‌های انقلاب بوده است و مدارس سنگرهای فرهنگی انقلاب اسلامی هستند و باید در این مکان‌ها آینده‌سازانی در تراز انقلاب تربیت شوند.

سرهنگ شهاب احمدی، مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی نیز در این نشست اظهار کرد: فرهنگیان به هوشیاری و بصیرت بیش از گذشته نسبت به توطئه‌های دشمنان توجه کنند و دشمنان همواره قشر نوجوان و جوان را هدف حملات و هجمه‌های فرهنگی خود قرار می‌دهند و این موضوع اهمیت جهاد تبیین در مدارس کشور بیان می‌کند.

وی افزود: «جهاد تبیین» یک فریضه است و هر کسی که می‌تواند باید در این خصوص اقدام کند و رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب در مدارس باید برای دانش‌آموزان تبیین شود و این بخشی از جهاد تبیین به شمار می‌رود که برعهده فرهنگیان بوده و آذربایجان‌غربی 280 هزار دانش‌آموز و 40 هزار نفر فرهنگی دارد.

انتهای پیام
captcha