کاهش پرونده‌ها در دادگستری خوی با اجرای طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»
کد خبر: 4102389
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

کاهش پرونده‌ها در دادگستری خوی با اجرای طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان»

دادستان خوی گفت: تعداد پرونده‌های ورودی در دادگستری خوی ۴۰ درصد کاهش یافته، که این مهم در سایه اجرای طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان» تحقق یافته است.

تعداد پرونده‌های ورودی در دادگستری خوی 40 درصد کاهش یافتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام یعقوب رشتبری، دادستان خوی، امروز، 5 آذرماه در همایش بزرگداشت هفته بسیج که در مسجد فاطمه‌ زهرا(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: هدف از اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» اهتمام برای هم‌افزایی و جلب مشارکت بسیج‌ ادارات، بسیج‌ کارگری و کارخانجات در زمینه حل مسائل حقوقی است که خوشبختانه توفیق بسیاری را کسب کرده‌ایم.

وی ضمن ابراز خشنودی از برکات اجرای طرح فوق، خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی برادران و خواهران بسیجی در بسیج حقوقدانان، شاهد هستیم، ورودی پرونده به سیستم قضایی بیش از چهل درصد کاهش یافته است.

دادستان خوی با بیان اینکه بزرگترین عرصه برای جهاد هم‌اکنون مبارزه با استکبار جهانی، آمریکا و بدخواهان ملت ایران است، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی ایران از هرفرصتی برای ضربه زدن به ملت ما حداکثر استفاده را می‌کنند.

وی ادامه داد: بنابراین ما باید تلاش کنیم، اختلافات جزیی یا مهمی که در بین صنوف، طوایف و ... وجود دارد، برطرف کنیم، تا از این رهگذر وحدت‌ کلمه و یکپارچگی خودمان را در عرصه ملی به‌منصه ظهور برسانیم.

دادستان خوی ضمن اشاره به دسیسه‌چینی دشمنان برای ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف کشورمان، خاطرنشان کرد: باید درباره دسیسه‌های ایادی استکبار جهانی در جامعه روشنگری کنیم، تا آحاد جامعه بیش‌ از پیش بصیرت پیدا کنند و راه را برای نفوذ دشمنان ایران و ملت مسدود کنند.

انتهای پیام
captcha