رشادت‌های ملت ایران دشمن را به ستوه آورده است
کد خبر: 4102546
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

رشادت‌های ملت ایران دشمن را به ستوه آورده است

فرماندار پیرانشهر گفت: رشادت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی دشمنان نظام را به ستوه آورده و در تنگنا قرار داده است.

رشادت‌های ملت ایران دشمن را به ستوه آورده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، خضر کاک‌درویش فرماندار پیرانشهر 5 آذر در رزمایش نمایش اقتدار بسیج که در سالن 2 هزار نفری این شهرستان برگزار شد، گفت: امروزه به‌وضوح شاهد هستیم، که رشادت‌، شجاعت و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی دشمنان نظام را به ستوه آورده و آنها را تنگنای شدیدی قرار داده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام درواقع حاصل فعالیت‌های ملت را دربرمی‌گیرد، ادامه داد: کسی نمی‌تواند ادعا کند، در طول این 43 سال ملت ایران هیچ کاری انجام نداده‌اند، چراکه با تمام توان به صورت جهادی حرکت کرده‌اند، برای عمران و آبادانی کشورمان فعال بوده‌اند.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه، امروز دستاوردها و موفقیت‌های بسیج در همه عرصه‌ها قابل‌مشاهده است، خاطرنشان کرد: بسیج به هر عرصه‌ای اعم از علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی وارد شده، خوش درخشیده و آثار خوبی را از خود به یادگار گذاشته است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نظام اسلامی برای توزیع عادلانه امکانات و ارائه خدمات در جای جای کشور به‌صورت متوازن تلاش می‌کند، ادامه داد: توسعه و آبادانی درسایه تلاش و همراهی ملت و دولت به دست می‌آید، در صورت افزایش همدلی می‌توان در بسیاری از شاخص‌ها رشد کرد.

فرماندار پیرانشهر به نخستین روزهای تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) و گسترش دامنه آن در سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: تاسیس این مجموعه انقلابی و وسیع یکی از تدابیر ارزنده و حاصل دوراندیشی امام‌خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود، که برکات آن را امروز در جای جای ایران شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سایه شکل‌گیری تفکر و روحیه بسیجی و ایجاد حرکت جهادی، تحول‌های بسیار شگرفی در حوزه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... شکل گرفته که به‌معنای‌واقعی‌کلمه قابل تحسین هستند، پس لازم است، همه این اقدامات، خدمات و موفقیت‌ها را به اطلاع مردم به‌ویژه نسل جدید کشورمان برسانیم.

انتهای پیام
captcha