پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز مجلس
کد خبر: 4103869
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز مجلس

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن روز مجلس را تبریک گفت.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی سال‌روز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

دهم آذر که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مجلس نام‌گذاری شده، یادآور رشادت‌های تاریخی شهید آیت‌الله سید حسن مدرس در دفاع از حقوق ملت ایران است.

در وصف اهمیت و جایگاه رفیع و ممتاز مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت و تجلی عینی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین کافی است که حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر و بنیان گذار انقلاب اسلامی فرمودند: مجلس در رأس همه امور است.

 تجلی‌گاه خواست و اراده ملت و رکن اساسی مردم سالاری دینی، پشتوانه مستحکمی برای دولت مردمی در خدمت‌رسانی بی منت و جهادی است.

مشارکت، همراهی و همدلی نمایندگان محترم مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با برنامه‌های توسعه محور مبتنی بر عدالت دولت در جای جای استان، موجب شده تا شاهد رشد شاخص‌های تحولی باشیم

. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و تبریک روز مجلس، امیدوارم در تداوم مسیر خدمت به مردم در سایه هم‌افزایی و تعامل سازنده میان نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدامات موثری را در راستای بهبود روندهای توسعه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان صورت دهیم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی»

انتهای پیام
captcha