انسان‌های دین‌دار با گرفتن میدان عرصه را بر بدحجاب‌ها تنگ کنند
کد خبر: 4104000
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

انسان‌های دین‌دار با گرفتن میدان عرصه را بر بدحجاب‌ها تنگ کنند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: باید انسان‌های دین‌دار و محجبه‌ها فضا و میدان را در دست بگیرند و عرصه را بر بدحجاب‌ها تنگ کنند و نشان دهند که تعداد محجبه‌ها و افراد دین‌دار خیلی خیلی زیاد و بیشتر است.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۱۱ آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به توطئه‌ها و فتنه های دشمنان، اظهار کرد: بازخوانی سیر اغتشاشات و فتنه‌ها در کشور نشان می‌دهد که همیشه پای دشمن خارجی و در راس آنها آمریکا در میان بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه این اغتشاشات خسارت‌های مشهود و غیرمشهود برای کشور داشته است، افزود: در عرصه کلان به دنبال جلوگیری از سرمایه‌گذاری کلان خارجی در کشور بوده‌اند و قدرت چانه‌زنی را در بیرون کاهش دهند.

وی گفت: این اغتشاشات در عرصه داخلی سبب خسارت به بورس، کاهش حمل و نقل و خسارت در زمینه ترانزیت جاده‌ای و در نتیجه کاهش رشد اقتصادی، خسارت به صنعت گردشگری، خسارت به بیت‌المال و اموال عمومی از جمله آمبولانس‌ها و خسارت به شهرداری، تاثیر بر کسب و کارهای اینترنتی، خسارت به بانک‌ها از جمله این خسارات هستند که توسط کارشناسان بیان شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن زاده تصریح کرد: هدف دشمنان این بود که کشور گرفتار مشکلات شوند و لذا این خسارات را به بار آوردند، دشمن هزینه می‌کند و به دنبال این هدف است که بی‌حیایی و بدحجابی را رواج دهد، باید انسان‌های دین‌دار و محجبه‌ها فضا و میدان را در دست بگیرند و عرصه را بر بدحجاب‌ها تنگ کنند و نشان دهند که تعداد محجبه‌ها و افراد دین‌دار خیلی خیلی زیاد و بیشتر است.

وی به روز قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تنها قانون اساسی است که توسط انسان‌های متدین و دیندار تدوین شده و به رای مردم گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه امروز آمریکا و عربستان سعودی مدعی قانون اساسی و رای‌گیری درباره آن است که خودشان با رای‌گیری بیگانه هستند، گفت: ۲۳۰ سال است که قانون اساسی آمریکا در آن کشور اجرا می‌شود ولی حتی یک بار هم به رای مردم گذاشته نشده است و یا عربستان سعودی اصلا با موضوعی به نام انتخابات و رای مردم که بیگانه است، حرف از رفراندوم می‌زنند.

امام‌جمعه میاندوآب تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد نادان و بی‌بصیرت با پول‌های کثیف سعودی در این زمینه نیز شبهه‌افکنی می‌کنند و باید به این شبهه‌افکنی‌ها پاسخ داد.

وی گفت: دشمن این را بداند تا آخرین قطره خون از این انقلاب و نظام دفاع خواهیم کرد تا این انقلاب به سرمنزل مقصود و هدف نهایی دست یابد.

انتهای پیام
captcha