مراسم شعر «سرود بودن» در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4104128
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

مراسم شعر «سرود بودن» در ارومیه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، مراسم شعر «سرود بودن» با حضور جمعی از شاعران شهرستان ارومیه، علاقمندان، مسئولان و اصحاب رسانه از سوی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار شد.

مراسم شعربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی سرهنگ قاسم‌زاده، مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی 12 آذر ماه در مراسم شعر «سرود بودن» اظهار کرد: بسیج هنرمندان نهادی فرهنگی و هنری فعال در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، نشر فرهنگ اسلام، معارف قرآنی و نظام اسلامی به زبان هنر است واین نهاد از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و رسالت دفاع از ارزش‌های اسلامی بر عهده دارد.

مصطفی قلیزاده علیار، دبیر انجمن شعر بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: اعضای انجمن شعر بسیج هنرمندان شاعرانی متعهد، بی‌توقع، بابصیرت و معتقد به نظام و رهبری و در مقابل رویدادهای اجتماعی ایران، دارای موضع انقلابی و مردمی هستند و در جریان اغتشاشات دو ماه اخیر، موضعی متعهدانه و آگاهانه داشته‎‌اند و شایسته هر گونه تقدیر و تجلیل‌اند.

وی افزود: در بین این شاعران ما، شاعرانی ملی و بین‌المللی صاحب نام و جزو مفاخر ادبی و هنری استان و دارای اندیشه‌های قرآنی و اهل‌بیتی هستند.

دبیر انجمن شعر بسیج هنرمندان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: علی حبیبی، ارشد ابراهیمی کهریز، محمدرضا قربانی، ابوطالب معصوم‌زاده، عادل بهزادنیا، سید تیمور جامعی، محمدعلی اباذری، نازیلا علیلو، سحر افضلی، علی امامی، اتابک تیموری، سهند برزگر، علیرضا نیکزاد، محمدتقی آقازاده، رحمان جاهدی، مرتضی کاظمی و ... در ادامه این نشست ادبی، تعدادی از شاعران حاضر به قرائت اشعار خود به زبان ترکی و فارسی پرداختند.

وی ادامه داد: اجرای موسیقی حماسی توسط عاشق حسین یداللهی و رونمایی از تابلونقاشی شهید سید عباس سیدفاطمیه از شهدای بسیجی فتنه اخیر در ارومیه؛ اثر امیر شیری از دیگر بخش‌های این برنامه بود که با حضور مسئولان مهمان از جمله حجت‌الاسلام سید مرتضی غیبی، سرهنگ عیوضلو فرمانده سپاه ناحیه ارومیه، نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سرهنگ کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء، هوشمند قره باغ رئیس حوزه هنری استان و ... از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha