پرداخت 14 میلیارد ریال به دهیاری روستای باری ارومیه برای اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح هادی
کد خبر: 4104188
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

پرداخت 14 میلیارد ریال به دهیاری روستای باری ارومیه برای اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح هادی

نماینده مردم ارومیه گفت: جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح هادی 14 میلیارد ریال به دهیاری روستای باری پرداخت خواهد شد و برای مرمت و احیای دو قنات در روستای جمال آباد که برای هر قنات 300 میلیون تومان پرداخت می‌کنیم.

وحید جلال‌زاده، نماینده مردم ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، وحید جلال‌زاده، نماینده مردم ارومیه 12 آذرماه در دیدار با بخشدار منطقه انزل ارومیه اظهار کرد: امام حسن(ع) فرمود:« انجام دهنده کارخیر از خود کار در اسلام مهم تر است»، کسی که با اخلاص نیت و خیر در بخش و روستاها به مردم خدمت می کند، خدا به نیت آن اجر می‌دهد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در طی دو سال و نیم اقدامات مختلفی از جمله رتبه بندی معلمان، تعریف تعرفه برای پرستاران، رفع مشکلات کسب و کار جوانان و قانون تولید مسکن و... انجام داده و قوانین بسیاری تصحیح و اجرا شدند و بیشترین سفرهای روستایی من به بخش انزل هست و از وزیران 47 سوال در صحن علنی پرسیده و سه هزار و 170 نیز تذکر شفاهی داده شده و 6هزار و 254 تذکر کتبی و 38 طرح تفحس مطرح شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولی در ارائه خدمات کوتاهی کند وظیفه من ایجاب می‌کند او را استیضاح کرده و سوال بپرسم، سرانه بهداشت در وزارت بهداشت برای نوشین شهر و منطقه انزل به صورت یکسان تعریف شده و به صورت مستقل نمی‌توان برای این دو ناحیه سرانه تعریف کرد و باید جمعیت دوبخش را یکی محسوب کنیم و یک بیمارستان تاسیس کنیم و محل نیز توسط مسئولانی استانی و شهرستان تعیین شود.

وی گفت: مشکل آب شرب این منطقه نیز با طرح شهید شبان برطرف خواهد شد و سایر مشکلات نیز در دست اقدام است و سرمایه‌گذار در این منطقه بخواهد سرمایه گذاری کند و با مشکلی مواجه شده بخشداری به من اطلاع دهد پیگیر خواهم بود و سهم خود را از اتوبوس های برقی به این بخش تقدیم می کنم.

جلال زاده بیان کرد: جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح هادی 14 میلیارد ریال به دهیاری روستای باری پرداخت خواهد شد و برای مرمت و احیای دو قنات در روستای جمال آباد برای هر قنات 300میلیون تومان پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha