مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت با خانواده شهید «احمد محمودنیا» دیدار کرد
کد خبر: 4119107
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت با خانواده شهید «احمد محمودنیا» دیدار کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر با خانواده شهید «احمد محمودنیا» دیدار کرد و از سال‌ها صبر، بردباری و شکیبایی‌شان قدردانی به عمل آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت با خانواده شهید «احمد محمودنیا» دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت و جانشین فرمانده سپاه شهرستان به همراه جمعی از مسئولین به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، امروز 12 بهمن ضمن حضور در  منزل شهید احمد محمودنیا، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسئولان فراهم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت خانواده شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام، کشور و مردم هستند، پس تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده آنها در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش‌های انقلاب است

 شهید احمد محمودنیا در سال ۱۳۵۹ توسط ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha