اقدامات زیربنایی در حوزه حجاب و عفاف آغاز شده است
کد خبر: 4140222
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

اقدامات زیربنایی در حوزه حجاب و عفاف آغاز شده است

مسئول بسیج دانش آموزی گفت: اقدامات زیربنایی و تاثیرگذاری در حوزه حجاب و عفاف با همکاری سازمان بسیج بانوان کشوز آغاز شده است.

اقدامات زیربنایی در حوزه حجاب و عفاف آغاز شده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مجتبی باستانی، مسئول بسیج دانش آموزی، امروز 21 اردیبهشت در آیین افتتاحیه طرح هجرت دانش آموزی که در ارومیه برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از آغاز اقدامات زیربنایی در حوزه حجاب و عفاف با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور، گفت: از ابتدای مهر سال گذشته در مدارس استان‌ها برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا شده است، که امسال نیز استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شبهات مربوط به مقوله حجاب و عفاف توسط کارشناسان توانمند و اهل فن دسته‌بندی شده است، گفت: نزدیک به 60 شبهه پرتکرار را جمع‌آوری کرده و به آنهاپاسخ داده‌ایم و در قالب کتابچه «بالاتر از بهشت» چاپ کرده و در اختیار مربیان قرار داده‌ایم، تا اینکه مربیان پرورشی با دانش‌آموزان دختر در میان بگذارند.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه مسابقاتی با همین محوریت نیز در مدارس برگزار می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه این رویداد تربیتی مورداستقبال قرار گرفته و تاثیر مثبت زیادی را به جا گذاشته است.

وی تجمع دهه هشتادی‌ها در پاسخ به جنگ‌های ترکیبی دشمنان، را مورد اشاره قرار داد، گفت: دشمن این طور القا می‌کرد، که همه مدارس در اغتشاشات شرکت می‌کردند، اما تحقیقات و بررسی‌ها نشان می‌داد، تعداد خیلی کمی از 120 هزار مدرسه در این مسائل حضور داشتند.

باستانی تجمع‌های دختران حاج قاسم را در سراسر کشور از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ... را مورد اشاره قرار داد و گفت: همچنین یکی از اقدامات ارزشمند دیگر می‌تواند تجلیل از فعالان حجاب و عفاف باشد، چنانچه این مهم انجام بگیرد با همکاری مربیان پرورشی می‌توانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم.

مسئول بسیج دانش آموزی با بیان اینکه روز دختر را در پیش رو داریم، اضافه کرد: برای این مناسبت بیش از ده عنوان برنامه تدارک دیده‌ایم، که یکی از شاخص‌ترین آنها تجمع دختر ایران است.

وی ادامه داد: با همکاری تشکل‌های دانش‌آموزی، مربیان پرورشی، فعالان حجاب و عفاف ایام خوبی را پیش‌رو خواهیم داشت و اتفاق‌های سال گذشته  تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha