معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه(ع) با خانواده شهید «قاسمی» دیدار کرد
کد خبر: 4144546
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه(ع) با خانواده شهید «قاسمی» دیدار کرد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) ضمن حضور هیئت همراه به مناسبت دهه کرامت با خانواده شهید «اسماعیل قاسمی» دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.

اسمعلی خلیل‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسمعلی خلیل‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، امروز 8 خرداد ضمن حضور معاون آموزش قرارگاه حمزه(ع) و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با خانواده شهید «اسماعیل قاسمی» دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولین نظام است، گفت: شهدا بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) افزود: یاد شهدا اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

وی با اشاره به اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون آنها هستیم، چراکه عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری شهدا شکل گرفته است.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده سپاه شهرستان نیز در ادامه؛ دیدار با خانواده شهدا را برای مسئولان یک افتخار دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند..

وی حفظ سیره عملی شهدا را کاری ارزشمند خواند و گفت: در مکتب توحید، چیزی ماندگار است، که در راه خداوند انجام شود و رضایت الهی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha