انتشار نخستین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت در آذربایجان غربی
کد خبر: 4144549
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

انتشار نخستین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از انتشار فراخوان نخستین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف تبلیغ، ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی اجرا می‌شود.

علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا ار آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، امروز 8 خرداد در جلسه هماهنگی فعالیت کارگروه فرهنگی، که در سالن جلسات اداره ارشاد استان برگزار شد، گفت: نخستین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت، با هدف تبلیغ و ترویج همچنین گسترش فعالیت‌های قرآنی امسال اجرا می‌شود، که امید است مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرد.

وی در برشماری محورهای جشنواره به آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم مبنی بر آسان‌سازی، انس عمومی و تخصصی با قرآن کریم همچنین تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی شامل تغییر سبک ارائه قرآن و شیوه‌های فرهنگ‌سازی اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در اشاره به زمینه‌های ایده‌پردازی به محصولات نوآورانه با هدف کیفیت بخشیدن به نحوه مطالعه، فراگیری، پژوهش و آموزش مفاهیم قرآنی، شیوه‌های برگزاری جدید رویدادها و جشن‌ها و مراسم‌ها، شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش محصولات قرآنی، روش‌های خلاقانه در ترویج سبک زندگی سالم، معیشت کسب روزی حلال، آسیب‌های اجتماعی، معنویت و ... اشاره کرد.

نوروزی ضمن  ابراز امیدواری برای استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان قرآنی و دوستداران اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) از این رویداد، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این رویداد می‌توانند با کارشناسان قرآنی اداره ارشاد تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha