مسئولان باید سخنان رهبری را نصب‌العین قرار دهند
کد خبر: 4146604
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

مسئولان باید سخنان رهبری را نصب‌العین قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسئولان باید سخنان رهبری را نصب‌العین قرار دهند، چرا که وظیفه رهبری هدایت نظام و جامعه اسلامی بوده و اطاعت از ولی فقیه و رهبری نیز وظیفه مردم و مسئولان نظام است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۱۹ خرداد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ملت ایران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توانستند شعار ما می‌توانیم‌ را عملی کرده و به هر آنچه که بخواهند دست یابند.

وی افزود: مسئولان باید سخنان رهبری را نصب‌العین قرار دهند، چرا که وظیفه رهبری هدایت نظام و جامعه اسلامی بوده و اطاعت از ولی فقیه و رهبری نیز وظیفه مردم و مسئولان نظام است.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به اینکه هدف دشمن در جنگ با ملت عزتمند ایران، گرفتن امید و ایمان قلبی مردم است، ادامه داد: در این بین مدیران دولتی نقش گسترده‌ای در مقابله با توطئه دشمن دارند و باید با تلاش خود امید را در دل مردم بیافزایند.

وی با اشاره به رونمایی از موشک‌ فوق‌ صوت فتاح تصریح کرد: این موشکی است که پدافند‌ها نمی‌توانند آن را رصد کرده و از بین ببرند و کشورهای اندکی از آن صنعت بهره‌مند هستند که راز این موفقیت در این عرصه نیز تقوای الهی امت ایرانی است.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به نزدیک شدن سال‌روز دحوالارض در ۲۵ ذی‌‌القعده گفت: اولین رحمت آسمان‌ها بر زمین در چنین روزی روی داد و عبادت در این روز ثواب صد برابری داشته و گرفتن روزه مستحب است.

انتهای پیام
captcha