۶۰ مربی قرآن سیستان و بلوچستان به مشهد اعزام شدند + عکس
کد خبر: 4147364
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

۶۰ مربی قرآن سیستان و بلوچستان به مشهد اعزام شدند + عکس

گروهی از مربیان فعال قرآنی در طرح ترویج نهضت حفظ جزء ۳۰ قرآن از سطح استان سیستان و بلوچستان با همراهی مجمع خیرین قرآنی اصفهان به مشهد مقدس اعزام شدند.

۶۰ مربی فعال قرآن سیستان و بلوچستان به مشهد اعزام شدند

علی فضیلتی، مدیر مؤسسه مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: ۶۰ مربی فعال طرح ترویج نهضت حفظ جزء سی‌ام از سیستان و بلوچستان، به همت مجمع خیرین در قالب گروه زیارتی ـ آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اعزام با همراهی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان انجام شد، ادامه داد: این سفر که به مدت چهار روز به طول انجامید با حضور تعدادی از مدیران مؤسسات قرآنی سیستان و بلوچستان دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی استان همراه بود که در امر آموزش و تدریس نیز فعالیت دارند و در برنامه ترویج و گسترش حفظ جزء ۳۰ قرآن، فعالانه در روستا‌های این استان خدمت می‌کنند.

فضیلتی اضافه کرد: طی این برنامه، مربیان علاوه بر برنامه زیارتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، از کلاس‌ها و کارگاه‌های بازآموزی و توانمندسازی، بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی، ارائه راهکار‌های نوین برای جذب حداکثری به امر حفظ، ضرورت شناسایی و استعدادیابی قرآن‌آموزان و... بهره‌مند شدند.

مدیر مؤسسه مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان تصریح کرد: تاکنون در برنامه ترویج حفظ و روخوانی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم در سیستان و بلوچستان، ۳۴۵ مربی همکاری دارند و قریب به هفت هزار و ۱۳۸ قرآن‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند.

ناهید ارنجی
انتهای پیام
captcha