غیرت‌زدایی در بین جوانان مسلمان مهم‌ترین هدف دشمن است
کد خبر: 4147800
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

غیرت‌زدایی در بین جوانان مسلمان مهم‌ترین هدف دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کنند، از بین بردن یا کمرنگ کردن غیرت جوانان است.

حجت الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر، امروز 24 خرداد در نشست صمیمی با کارکنان وظیفه، که با محوریت جهاد تبیین در سالن همایش‌های فرماندهی سپاه برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که دشمنان اسلام و انقلاب دنبال می‌کنند، این است که درراستای از بین بردن یا کمرنگ کردن غیرت جوانان مسلمان گام بردارند، پس نباید اجازه دهیم به این هدف شوم‌شان دست پیدا کنند.

وی به دستاوردهای چهل ساله نظام با استناد به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت، گفت: همه این دستاوردها به برکت انقلاب و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری حاصل شده است، با وجودی که دشمن همیشه در حال توطئه‌چینی بود، اما توانستیم، قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر یکی از دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را غیرت‌زدایی در بین جوانان مسلمان درنهایت بی‌حجاب کردن زنان مسلمان عنوان کرد، گفت: از این طریق دشمنان در تلاش هستند، به اهداف خود در ایران دست یابند.

حجت‌الاسلام محمدنژاد با بیان اینکه، جانبازان و شهدای گران‌قدر کشورمان در هشت سال جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه از خاک پاک کشورمان دفاع کردند و از جان و سلامتی خود در این راه گذشتند، گفت: بنابراین وظیفه ما این است، که زندگی شهدا، جانبازان و آزادگان را در جامعه جاری کنیم، توجه به این مهم امری ضروری است.

انتهای پیام
captcha