استقرار قاضی کشیک در تمرچین و حمایت قضایی از زوار اربعین
کد خبر: 4165743
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

استقرار قاضی کشیک در تمرچین و حمایت قضایی از زوار اربعین

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از استقرار قاضی کشیک در مرز تمرچین پیرانشهر با هدف حمایت قضایی از زوار اربعین خبر داد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه‌ گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه حسین مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از از گمرک مرز تمرچین پیرانشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه این گمرک یکی از گمرک‌های مهم کشور بوده و به مانند سال قبل برای عبور زوار اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اختصاص داده شده، تصمیم گرفته شد با بازدید از این مرز وضعیت و کیفیت امر خدمت‌رسانی به زوار مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این بازدید با شنیدن صحبت‌های زوار سعی شد تا در صورتی که نیاز به ورود دستگاه قضایی برای رفع مشکلات باشد دستورات لازم را صادر شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در بازدیدی که از گیت‌های بازرسی و مجموعه کنترل و نظارت صورت گرفت ملاحظه شد که همه با خلوص نیت پای کار هستند.

وی افزود: دستگاه قضایی هم در کنار خدمت‌گذاران به زوار است و با استقرار نیروی قضایی و بازدید‌های مستمر دادستان و رئیس دادگستری پیرانشهر، هر جا که نیاز به ورود، پشتیبانی، حمایت قضایی و رفع مشکل خروج زوار باشد با استقرار قاضی کشیک دستورات لازم صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha